Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • JTD не пали

    Здравейте! Първо да кажа, че съм в Англия! Проблемът е, че колата тая сутрин не иска да запали. Предисторията е, вчера я карах нормално 60км, след което спрях за 2-3 часа някъде и не беше изстинала съвсем, но запали трудно. След което си вървеше всичко нормално. По-късно пак я карах, пак не беше изстинала. Като беше топла и я изгасих си запали на 6. Тая сутрин на студена не иска да запали. Нафта имам бол, помпата подкача в резервоара. На комп нямам грешки, обаче на високо налягане стои на 0 и когато въртя на стартер. Моля за сериозна помощ!
    Насочвам се към датчиците на коляновия вал и този на рейката, като утре вечер мисля да ги замеря след работа! Лошото е, че всичко го правя по тъмно, и забравете за друга диагностика. Събирам идеи от доказани майстори и препатили колеги! Благодаря предварително!
    Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
    Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
    Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

  • #2
    Здравей градски.
    Щом на диагностика ти дава 0bar за налягане в рейла, дори и да не е така реално, колата няма да запали. Както сам си се сетил, виж първо датчика на рейла. С този на вала не се занимавай.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Това добре, само че на компа излиза сигнал 0.5 волта, който уж идва от датчика
      Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
      Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
      Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Cardinala Покажи съобщение
        Това добре, само че на компа излиза сигнал 0.5 волта, който уж идва от датчика
        Като се прибера, ще погледна какъв сигнал трябва да дава и в какви стойности трябва да се мени, че на изуст не ги знам.


        Около 0,5V подава на контакт при изгасен двигател, а при палене сигнала бързо се покачва до около 1.3V и варира около тази стойност на свободен ход.
        Датчикът се захранва от ЕКУ-то на 3-пин с 5V.
        Last edited by myato; d.m.y г., 20:36.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Градски, до къде я докара?
          Датчикът ли не бачка или е починала помпата?
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Така, смених регулатора и колата запали. Само че тоя регулатор дето го сложих е с цедка отпред, както и да е, сега ми излиза р0190 висок сигнал и сигнала стои на 0,108-112V постоянно. Май наебах тоя датчик на рейката, понеже исках да го сменя ама не можах да бръкна там да го развия и му направих четвърт оборот и сега стои на ебем страна. Идеи някакви или да ходя при някой майстор с инструменти да го сменя и него, понеже го имам. Държа да отбележа, че този регулатор дето го сложих на тихи обороти стои на 19,5% и само покачва като давам газ. Трябва ли да пада на 0?

            ПС Да питам трябва ли да имам стойност на желано бууст налягане, защото си мери бууст, но на желано стои на 0?
            Last edited by Cardinala; d.m.y г., 14:59.
            Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
            Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
            Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Cardinala Покажи съобщение
              Така, смених регулатора и колата запали. Само че тоя регулатор дето го сложих е с цедка отпред, както и да е, сега ми излиза р0190 висок сигнал и сигнала стои на 0,108-112V постоянно. Май наебах тоя датчик на рейката, понеже исках да го сменя ама не можах да бръкна там да го развия и му направих четвърт оборот и сега стои на ебем страна. Идеи някакви или да ходя при някой майстор с инструменти да го сменя и него, понеже го имам. Държа да отбележа, че този регулатор дето го сложих на тихи обороти стои на 19,5% и само покачва като давам газ. Трябва ли да пада на 0?

              ПС Да питам трябва ли да имам стойност на желано бууст налягане, защото си мери бууст, но на желано стои на 0?
              Това, че регулаторът е с цедка не е проблем. Новите са така. Датчикът е хубаво да си застане правилно.
              Грешката може да излиза и заради датчика - http://engine-codes.com/p0190.html
              За процентите на регулаторът не мога да ти кажа на изуст, но вероятно има някаква базова стойност.
              При ЕКУ 15С5 няма стойност за желано налягане. То е константа и не се показва при диагностика.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Ок, ще го сменя и тоя датчик за налягането, но проблема е че нямам с какво да го развия. В момента имам само от тия ключове дето се регулират, но е твърде голям за да влезе там и нямам място. Колата се движи, само че не се набира нагоре и повече от 3500 оборота не може да направи.
                Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
                Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
                Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

                Comment


                • #9
                  Искам да питам, като я запаля студена и оборотите играят за минута от 650 до 1000 и после се нормализират? След това на следващо палене го няма тоя проблем. Може ли да има значение, че тоя регулатор дето го сложих не е каран от 2 години? И да кажа, че стойностите му варират от 19,5 до 24%
                  И налягане не качва повече от 650 бара, може ли да е от датчика на рейла или направо да си поръчам нов регулатор??
                  Last edited by Cardinala; d.m.y г., 15:48.
                  Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
                  Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
                  Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

                  Comment


                  • #10
                    регулатора на помпата ,на празен ход трябва да е някъде 14,15% и на място колкото и да форсираш не трябва да надвишава 30, 35 % !!! Какво значи датчика на рейла да си е навит правилно??? той се навива докато затегне и да няма течове от рейла където се падне усукваш буксата и включваш. Ако си го пукнал или счупил докато си пробвал да го развиеш е друга работа . Не на последно място съветвам те да отрежеш "премахнеш" цедката от регулатора , дори от БОШШ са усетили грешката и след 2003 год са я махнали !!! Успех колега
                    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                    Comment


                    • #11
                      Днес смених датчика на рейла, на старият направо се откачи корпуса, явно съм го скъсал първия път. Още не съм изчистил грешките на компа, обаче ми прави впечатление, че все още ми играят оборотите на първото палене. Дали смуче въздух от някъде, понеже разкачвах тръбите на горивния филтър или просто тоя регулагор като е седял 2 години така и му има нещо? Ако е от регулатора ще поръчвам нов, някакви идеи?
                      Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
                      Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
                      Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

                      Comment

                      Working...
                      X